مصاحبه آرشیو خبر ها
گرفتن ردای رهبری در یوونتوس برایم زود است!

گرفتن ردای رهبری در یوونتوس برایم زود است!

مهاجم جوان یوونتوس ممکن است گران قیمت ترین هم تیمی اش را در این تابستان از دست بدهد، اما در عوض زوجی بسیار با پرستیژ به دست بیاورد.

 

او در مصاحبه با توتو اسپورت، نقطه نظراتش را در این رابطه بیان کرد:

 

فکر می کنم حتی اگر پوگبا برود، اینکه خودم را به عنوان رهبر در نظر بگیرم هنوز زود باشد، همین الان رهبران زیادی در این تیم هستند و فکر نمی کنم که بتوانم ردای رهبری را به این زودی بر دوش بکشم. اما می توانم نهایت تلاشم را ضمانت کنم، اینکه هر وقت در زمین باشم با سبک بازیم به تیم کمک کنم. نیازی نیست که من به پل نصیحت کنم، آخرین نفری هستم که می توانم چنین کاری بکند! او به شکلی باورنکردنی عالی است و به تنهایی باید تصمیم بگیرد که چه می خواهد بکند. این موضوعی است که باشگاه به آن رسیدگی می کند. تنها می توانم بگویم که از بازی کنار او لذت زیادی برده و هنوز هم می برم و مطمئنا هیچ کس در یوونتوس نمی خواهد که او باشگاه را ترک کند.

 

این بازیکن آرژانتینی سپس توجهش را به داستان نقل و انتقالات دیگر تابستان منعطف کرد، جایی که یوونتوس شاید هم وطن دیبالا را از ناپولی خریداری کند:

 

می دانم مردم ایتالیا خیلی در موردش حرف می زنند، اما من روزنامه ها و یا مطالب شبکه های اجتماعی را نمی خوانم. تنها چیزی که به آن فکر می کنم فاز تمرینی است. ما تحت یک برنامه ی سخت تمرین هستیم تا برای فصل جدید آماده شویم، هیچ وقتی برای فکر کردن به مسائل دیگر نداریم. در حقیقت من و ایگواین دوستان فوق العاده ای هستیم و معمولا در تماسیم. من این مزیت را داشتم که در اردوی تیم ملی با او ملاقات کنم و اگر چه هرگز به همراه تو بازی نکردم و تنها در زمین جایگزینش شدم.

 

مربی یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری اخیرا گفته بود که یوونتوس جزء 4 تیم برتر اروپاست و دیبالا با کمال میل این نظر را تکرار کرد:

 

تیم ما یکی از قدرتمندترین تیم های جهان است، این نتیجه ای نیست که به تازگی به آن رسیده باشم، بلکه موردی است که از انتهای فصل قبل در حال تکرارش بوده ام، از زمانی که برای تعطیلات رفتم. در ایتالیا یوونتوس چند سال است که دارد قهرمان می شود و امیدواریم که به این روند ادامه دهیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: